bumerang

Bumerang - Yazarkafe

16 Nisan 2012 Pazartesi

Merhaba!
Ben de bir blogger olmaya karar verdim ve işte karşınızdayım:) Amacım; gelen ziyaretçilerin zevkli vakit geçirmesi ve İnşallah yakında doğacak kızıma güzel bir anı bırakmak... Özellikle "Bebek Günlükleri" adresini almamın nedenini sanırım ilerleyen günlerde daha iyi anlayacaksınız, yani blogum şekillendikçe ve anlattığım anılara şahit oldukça demek istiyorum. Bu sadece bir başlangıç ve "merhaba" demek için yazılmış bir yazı. Önümüzdeki günler ne gösterecek hep beraber göreceğiz. İnanın ben de sizin kadar sürprizlere gebeyim:)
Tekrar Merhaba ve umarım çok yakın zamanda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Matruşka bebekler gibi miyiz?

Merhabalar Efendim, Önce başlıkta adı geçen Matruşka ne demekmiş ona bir bakalım: " Rus yapımı bir oyuncak bebek türüdür. Ahşap el y...